fredagen..

redan slut!!
va fort den gick..

och inte har jag gjort något speciellt heller..
vi var ut på en liten promenad förut..runda hotellet och genom grums sen upp för brandstationsbacken..
alldeles lagomt i dag..
sen packa en kartong och tömde hatthyllan på saker och fick ihop en blandad kartong här hemma på olika grejer..
blir nog intressant och packa upp dessa kartongerna..men men,.huvudsaken är ju att de blir packat iaf..

sen åkte vi och handla..men inte blev de några frys varor..för de får bli sen när vi flyttat just nu klarar vi oss..mck bra faktiskt..visst de är mest köttfärs men de går ju hitta på massa olika med de så..

som vanligt på måndagar..så har jag beslutat mig för att mitt nya liv ska börja IGEN..
ahahah..
inget godis och mer promenader..slut med latheten..
ordning och reda!!!
=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback