de som kom var..

Issa och Madde m. Mauritz och Erika..
fast de ville inte följa med dom hem..haha..de ville va kvar hos oss..
så, fick de bli..
flickorna hjälpte till och laga köttbullar och makaroner..de va väl mest Issa som gjorde de..för Maddis va mest intresserad av Bettan.. =P hehe..
sen så skulle ja köra hem tjejerna till Erikas föräldrar och härjar som jag gör så körde ja lite crasy med dom ..hehe..Madde ville åka mer hon..tyckte ju att de skulle bli rädda för mina svängar och guppande men icke dom inte!
så åkte vi förbi ringvägen och kika sen förbi vitmossa..skulle visa huset som vi hade bott i..och så sa ja till:.. DÄR har vi bott..och Issa kläcker i DE LILLA HUSET?!
jag bara men kära nån de är ju lika stort som de andra husen omkring ju..hon: näää de är ju jätte litet..Jag: driver du med mig eller?
då tittade hon på lekerstuga som stod framför de "stora huset" så självklart trodde hon att vi hade bott i de lilla..skrattar..
ja herregud..
sen så spela vi finns i sjön..Issa vann ena gången och jag andra,,sen skulle ja försöka lära Issa finne men de va lite för svårt för henne...sen så spela vi nått konstigt som hon kunde..

sen har ja inte gjort så mck mer..
Max har lite feber..
de har kommit och gått nu ett par dagar..
men hyffsat pigg ändå tycker ja..

Ikväll kommer Sanna och sover här med..
alltid roligt..

nej nu ska ja ta den lilla krabaten som övar på rösten ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback