plock plock plock..

massa plock..städ och åter städ..känns de som..

varit  väääldigt rastlös idag..och så gick jag ut till förrådet..
för att lämna lite grejer och på insidan av dörren sitter jordens största spindel och spärrar in ögonen på mig..usch och fy,.men så lätt skrämde den inte mig..jag gick med rask takt och lämnade de jag skulle..2 vändor..och äckelpottan satt kvar..sen klapp klapp i händerna..klart..sitter och njuter ute i stolarna på altan med filt och bok..Max i vagnen sovandes..när grann pojkarna kommer springandes och säger att de hittat en död rtta vid förrådet..de va de de..kommer aldrig någonsin på denna jord att befinna mig i de området..IGEN! Har ju hört rykten om att de ska finnas råttor där..men inte trott på de riktigt..men nu så..är de riktigt kört..

är så himla röksugen med..tjuvade ju härom dagen på en cigg..dumma dumma mig..varför???
varför gjorde ja de???
stuuuuupid!
måste hålla mig från de..vill inte att Max ska ha en mamma som röker..kanske blir sjuk och försummar hälsan..dyrt är de med ...
som jag har sagt till mig själv och andra rökare..skulle man veta att den nästa ciggaretten man tar är den som man skulle få cancer av så skulle man ALDRIG röka den..eller att de va den som gjorde en sjuk på nått vis..så skulle man ju aldrig ta den..men sanningen är ju inte så..utan man tar en risk varje gång i stället..och tycker att äsch..de drabbar inte mig! och sen så inbillar man sig att de är så himla gott..fast faktum är att de smakar askopp..och luktar gör man som en sen med..nej usch..den som säger att de finns positiva fördelar med rökning ..är ju den största lögnaren som finns egentligen..och ljuger fruktansvärt bra för sig själv och andra, för att må bättre själv! punkt slut..
blir inte lika röksugen efter jag skrivit detta..
klapp på axeln Simone =P

nu blir de sängen..

Kommentarer
Postat av: motti

Ja fan va duktig du är,,du gör ju de alla rökare vill gumman,,ta inte blosset igen,,..vi får höras om morron dagen,ska försöka sova länge men sen har ja inte ett dugg o göra..kram..

2009-07-09 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback