mitt nya liv..

börjar åter igen..

fick ju bukt på min tjuvrökning..
nu ska jag få bukt på vikten med..¨
så jag kommer i mina "gamla" kläder som jag hade innan jag blev gravid =)

Så jag hoppa i gympa dojjorna och knalla i väg på en promenad med Rosa..
väldigt trevligt..
Vi ska även ta en runda på söndag..längtar redan jue..kommer sakna dig gumms <3
får ju passa på innan hon smiter..
vi gick iaf ut mot gruvön och upp över hotellet, backen upp där, gatan förbi orrby+sjukhus ner för badhusbacken genom lilla backen (brandstation) så man hamnar bakom ica sen ut på gåbanan där sen hem..
tog inte mer än 45 min tror ja de va..
sen så gick vi ju inte super snabbt heller så..
men klapp på axeln!
nu är jag på g!!!

Idag har vi även varit in till stan och köpt ny bilbarn stol..
och vi är supernöjda!
en Be Safe izikid x2 blev de =)



Sen köpe vi även en resesäng..
så nästa gång du kommer Belle så kan du slippa bli väckt av kusin för då sover han inne hos oss =)
och i denna:


så nu kan vi även våldgästa vem som helst!!
så se upp där ute!!
=P

god natt!

Kommentarer
Postat av: motti

Gud vilken söt resesäng,,så gott i ha en,,

2009-07-31 @ 12:16:18
Postat av: Simone

ja den är jättefin..vi packa upp den för att se så den va hel..så de va inge fel på den..

2009-07-31 @ 13:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback