Madelené

tror jag fick till stavning rätt eller?

lite bilder på Maddis..


(inte lätt att ta bild när man skrattar för fullt)


(bärpaj som vi döpte pajen till..är överallt..men kul hade vi)


(HAAHAH)


(paj-barnet ska bli ren...så då ville hon bada i Max balja..haha..mosters goding!)


(resultatet utav paj-barnet blev kanon!
att de va möjligt?!)


(i säng sen!)


(hjälper Anders att plantera om blomstrena hemma, så duktig!)

ja herregud va tomt de kommer bli nu när hon åkt..
hon är allt bra go min Maddis..
och hon har charmat hela gårdens ungar..och varit så snäll och hjälpsam..
tagit hand om Max..varit på promenad med han på gården..hämtat posten..planterat blommor..
säger tack åt allt..hon är så duktig..
moster stora tjej ju!!!

Kommentarer
Postat av: Stolt mamma

De däär e min dundersöta maddis..min Eleen..( som tindra kallat henne för längde)

Spralliga Maddis... jag e verkligen stolt över henne.. och du moster smulan..va fina ni e på bilden!!...

Ni verkar haft de underbart hela bunten...!!

Ha ha ha .. hur ska barnen på gården klara av förlusten... INGEN MADDIS.....

2009-07-18 @ 23:04:46
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback