hembakad pizza

på menyn idag=)

på min har jag kebabkött,lök och svamp..
och kebabsås till de ..
men nu är Anders pizza inne i ugnen =)
och han kör på skaldjur han..

blir nog inge Malmö heller..känner att vi får hitta på små resor i stället..
för ekonomin tillåter inte resan riktigt..
ska ju köpa ny bilbarnstol och grejer och den kostar ca 2000-3500 och vi ,åste ha en ny inom 2 månader..
och vi som har varit supernöjda över den vi har =)
men antingen säljer vi den eller så sparar vi den till nästa ; P

nej nu ska ja se efter pizzorna..

Max pax sover han..
min vackra prins


(team , smulan och mackan kör på trenden svart vitt vi med;)




(samma dag Marielle plåta Max..passa jag också på)




(cool bild)


(spanar..)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhhh, här sover Ian o Nelly, försöker få Sam att sova, Bobby hänger tvätt och efter de så ska han sova. Vad ska man hitta på måntro?

2009-07-24 @ 20:33:15
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: rosa

nom nom nom nu blir jag så illa tvungen ringa ali guud va gott det låt :) och vet sagt det förut men din son är bland det sötaste jag någonsin sett viken goding. Mamma upp idagen :)

2009-07-29 @ 17:47:07
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback