äntligen..

var denna flytten över!!
och städningen i gamla lägenheten är klar..
och TUSEN TUSEN TACK MAMMA för all hjälp!
va skulle jag göra utan dig?
älskar dig! ♥


Vi fick igång bredbandet idag med..skönt..
sen har vi fått iordning på köket helt förutom att jag behöver städa om de då..men prylarna står de är de ska och så..
sen så har vi  gardiner i alla rum utan vårat uppe..men vi har rullgardin i vårt så de går an tills jag åker till ikea och köper sånna grejer som man hänger på stången..minns ju inte va de heter..men de fattas en!!!
men de börjar bli ett hem här nu iaf..vi plockar som galningar =P hehe..

nej nu ska jag gå och göra i ordning lite korv i ugn =P..

hej hopp..så länge

Kommentarer
Postat av: motti

Varsogoo gumman de fixade vi fint du o ja,fast de blev lite snubbel i slutet,,kram

2009-07-06 @ 16:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback