Torsdag 26/2




Va sägs om gossens nya pjuks då??
HAHA
super söta?
-aa jag vet =)
var och visade upp dom för mormor idag med..tror hon blev lite såld på dom ;)

Idag har jag varit på röntgen med..haha..
kommer in till tanten som skulle ta bilderna och så ber hon mig ta av mig alla smycken,halsband och 6st örhängen varav 4 st jobbiga ringar..och piercingen i tungan och den var inte den lättaste..fick inte loss den..såg hur tanten blev mer och mer frustrerad att jag inte blev klar någongång så hon frågade om jag ville ha gummihandskar att prova med..hahah..och jag tackade snällt ja =) sen fick vi tejpa upp min inbakade fläta mitt på huvudet och så..klara för bild.. (trodde vi ja) haha hon tog en sen kommer hon tillbaka sur och säger att jag har fortfarande nått på mig och då hade jag glömt bort 2 hårnålar i huvudet..så vi fick börja om.. ;P men blev klar till slut iaf..

nej nu blir de god natt!!

/Simone

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åhh fyy vad drygt! Haha...Kan se mig dig framför dig, väääldigt irriterad :D

2009-02-27 @ 07:43:11
Postat av: Madeleine

vart har ni hittat dessa snygga nike skor? :)

2009-07-31 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback