taggad..

eller inte..
04.45 gick ja ut till bilen och började borsta av all snö som låg på den..och lite runt om..(ca30-40 cm)
tog ett j*vla tag..siså där 30 min eller nått..
yes!
pratade med mig själv hela tiden om att allt kommer att gå bra..osv..
så ja peppade mig själv lixom..
väl inne i bilen så lägger ja i backen som vanligt..och ska backa..och trögt gick de..var inte riktigt beredd på så trögt..så kärring stopp vart de..
meeen..de är lugnt..de är lugnt..
startade om bilen och backa kanske 2-3 m bakåt och så skulle jag svänga om så ja kunde köra ut från parkeringen..
HERE WE GO!!!!
wiiihoooo lixom..peppa peppa..
och va händer??
de spinner för kung och fosterland!!!!!
jahaaa???
men om ja kör fram lite in mot parkeringsfickan då?
spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...
ehhh nej..de gick inte!
så de va bara att knalla tillbaka hem och få upp älsklingen ur sängen så han kunde komma och hjälpa mig..för så där kunde ju ja inte lämna bilen heller..utbackan lixom..
han följer med och undrar..huuuuuuuuur...ja kunde fastnat så..hahah..
meen de vet inte ja heller..bara backa och skulle åka som vanligt lixom tyckte ja..
han muttrade och morrade över något ja inte hörde..men kan ju tänka mig om vad,..hahah..
han i bilen och försökte men de gick inget vidare de heller..
till slut gick han och hämtade spaden i soprummet..
och började skotta ut bilen :D haha..
ehmm..de va PACKAT under bilen kan ja säga..men till slut fick han loss den och tyckte att om ja bara tog mig ut ur parkeringen så skulle de inte vara någon fara..
men jag bara NEJ!
de är inte meningen att ja ska ta bilen..
så de fick bli bussen som gick 08.15 så ja va inne 09.10..men de gjorde inget sa Niklas..
han förstod ju lixom.. =/
till och med bussen hade svårt och hålla sig på vägen..
så ja p¨å med bältet och gissa vad?
de vart en kedje reaktion i bussen så flera tog på bältet ^^

väl på jobbet så krånglade de lite på ett ställe som vanligt med nycklar och så..men men..vi fortsätter till de vanliga..
och sen ett extra ställe till vilket inte lysena funkade där..störande..
jäjä..ingen hade varit där ändå..
svårt va de att ta sig upp för backarna med..bara slirade då med..
jaja..sen till de sista extra stället..som man är tvungen att gå ur bilen och trycka in en kod så att portarna öppnas innåt..och de gjorde dom,..tog sats in för ingen hade kört där..
men vi klarade de...
när vi var klara så skulle vi ut också..så niklas som kör bilen vilken är en automat bil..
han hoppar ur bilen och gess what?
bilen fortsätter sakta förbi honom med mig i..*SKATTAR* jag bara..
eeehh Niklas..
han, shhhiiiit!!!!! haha..och hoppar in i bilen och lägger i parkering..så väl stillastående..så håller vi på och dööör av skratt bokstavligt talat..tårarna spruta ut..
jaja..vi ska ju fortfarande ut..meeen..
de fanns ingen grej att trycka in någon kod i..va fan gör vi..?
kommer vi bli kvar här inne skriker niklas..jag skratta som ja inte gjort på så länge...
(senast öb med syster, men de är en annan historia)
men till slut så ser han ett nyckel hål på grinden som gör att de öppnas om man har kvar nyckeln..så ut kom vi..men vi skratta gott heeeela dagen kan ja säga..

sen så körde han mig till mamma..
där blir ja bjuden på skinksmörgås m. rödbetsallad..MUMS va gott..=) (+ senap)
hon och Flisan följer mig till bussen som var ca 30 min sen..och när den skulle köra ut så fastnade den så hon fick ringa in en extra buss..så de va bara att byta..så bussen skulle gå 14 från karlstad och va hemma 15.30 !
men men..de gör ju inget...har ju varit en bra dag ändå =)
och många skratt..

hem till mina älsklingar...
mina grabbar..
SKÖNT!
har saknat dom ju!!

nu ska ja ta nått att äta..
men va de blir får ni inte veta..
Anders har redan tjuvat..=P

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jisses vilken dag, haha!

2009-12-26 @ 19:46:12
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

HAHAH jaaaaaaa!!!!

men kul har ja haft!

2009-12-26 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback