shopping

när pengarna rullar in denna gången så måste jag se till att handla några julkläder att ha på mig..
har ju naaaada lixom..
kikade lite medans ja va på bergvik igår..
finns ju endel att prova men Max uppskattade inte att titta på när mamma provade kläder..haha
köpte iaf en ny bh igår..en svart snygg en ; )
så de blir och se till att någon kan passa Max medans ja springer och provar ena efter de andra =P

seeeeen..
så ska jag ringa frissan..
se om hon har tid aytt klippa mig.
och även då, ha någon som tar Max åt mig..
men de löses alltid =)

färga håret är ett måste också innan jul..



Kommentarer
Postat av: motti

Kollade du om de fanns tid??

2009-12-11 @ 16:17:31
Postat av: simone

aaahh..men Sabbe tar honom^^ så slipper du stressa eller så..sen ska vi tillbadhuset efter de (=

2009-12-11 @ 18:43:32
Postat av: motti

ok då vet ja..

2009-12-12 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback