Nelly bjöd in

förut på middagen klädde jag på Max och gick ut..såg att Marielle och Marre satt där..
och Nelly i sandlådan..=)
följde med dom upp..
och efter lite tänk så knallade vi in också..
så hamnade jag med Nelly och Max inne på hennes rum..
där hon skulle visa oss allt..så stolt liten gumma..med sina saker ^^
efter en liten stund kommer en trött Marielle in..mest med ett leende på läpparna fast ändå låååångt borta..
men men..gick ingen nöd på mig när Max och Nelly röjde järnet i rummet..haha..
hade ut alllllllllt...
de är så de ska va! =)
sen kommer Bobby och säger att Marre sitter själv..hehe..
så Nelly fick gå och hämta henne..och med följer lilla Sam som var hur nöjd som helst i sin gåstol tuggandes på ett armband..sööööt ..
hem efter en kopp kaffe och bus..trevligt var de iaf =)
lite käk..
affären..
BUUUUUUUUUUUUUUUUUS, MED BÄSTA LILLA PRINS MAX!
sen min national efterrätt som jag kom på så smart förut att de va..
KLADDKAKA! mumma..
hårdträning igen till veckan blir..

nej nu blir de robinson..kanske bloggar mer sen..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Naaaww, var inte meningen att vara så trööööött ju!

2009-12-13 @ 19:21:20
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

marielle: ingen fara ^^

2009-12-13 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback