karlstad

idag tog vi bussen in till Karlstad jag och Max..
mötte upp den som skulle visa mig runt på extra stället vi ska städa på lördag..
sen gick ja raka vägen mot SHOPPING!!!
handlade ett par leggins till mig sen en ny mascara..
och en julklapp till Max till =P
sen så klev vi på bussen för hemfärd igen..

kan ju säga att få hjälp av och på en buss vad är de??
så illa..nästan så man får be om hjälp om man ska ha någon..(skanske man ska behöva,förresten)
men själv så tycker ja att de är uppenbart att hjälpa någon med barnvagn..
men men..
när ja åkte in till stan med buss i fredags..så fick ja ta på vagnen själv...
men hjälp av..nöd och näppe..
han med hatt från vålberg hjälpte mig av (Dennis tror ja han heter)
och idag fick ja ta på vagnen själv..men fick hjälp av, utan bussshaffisen som önskade god jul till och med ^^
va lite som kan göra en glad =)
meeen de va en kille som frågade om ja skulle av på drottningg. för då kunde han hjälpa mig sa han..
och detta frågade han när ja satt i telefon, haha..med Helena off course ;P
så de va verkligen snällt..och vågat tycker ja =)
hem resan fick ja hjälp båda gångerna..

nu snart blir de Anna Ankas jul igen =P hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback