HJÄLP!

Idag fick ja finfrämmat..
Rosa kom förbi och drack kaffe och gav Max julklapp/födelsedagspresent..
en Astrid Lindgren skiva med massa godingar =)
TACK ROSA!!!!!! <3

Idag har ja hängt upp en lampa för första gången i mitt liv..hahahah..
fast Anders fick hjälpa mig med sockerbiten och koppla sladdarna..sen så hängde jag upp den och drog sladen till väggen och hade i lampa i den..är ja inte duktig? ;P

idag har jag handlat lite gottigt till kalaset..
måndag fyller ju min "bäbis" 1 år!!!!

nu till HJÄLPEN..
någon frivillig där ute i världen..nära ett litet samhälle som heter Grums (by)
som vill köra mig in till Karlstad 2-3 mil utanför..
så jag är där till klockan 6.00?
NÅGON BEKANT SOM KÄNNER SIG MANAD?
vill INTE!!!!!!
SATAN!!!!
ska ju snöa heeeeeeeeeeeeeeeeeela natten ända tills morgonen..
usch usch usch....
bara att göra en intresse anmälan..

ikväll blir de...vi hade iallafall tur med vädret =) passande =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback