Box

är sugen på att börja med Box på badhuset =)
någon som vill bli min partner..som jag kan få ut mina aggressioner på ?
*super smajl*
nej då..utan alkohol så blir de nog inte såååå vilt..hahah..
annars var de bara att veva för kung och fosterland..och de gjorde ja..
klarade mig varje gång..1 gång har ja fått en smäll ..och då var jag 18!
och slogs knappt själv då ju..mest när man va 14is.. ;P
*förlåt alla som känner sig TRÄFFADE..* haha va rolig ja är =P

du kan ju göra en intresse anmälan så ska jag kolla igen ansökningarna sen ;)
HAHAH..

idag har ja gjort kladdkaka..
mums..gott var de..
med vaniljvisp och ananas glass..
ska ta en bit till sen..=P

nu blire tv

Kommentarer
Postat av: Marre

Sv: haha, nej usch. Det är nog inte alls gött!

2009-12-06 @ 19:06:02
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: Sandra

ååh de skulle ju va skitkul.. brutna ben och utslagna tänder .. woohoo.. va jag e glad att jag bor så många mil från grums just nu hehe annars hade jag ju sjääälklart ställt upp hehe

2009-12-06 @ 19:59:41
Postat av: simone

jag får återkomma till dig Sandra..

någon annan? ;P

2009-12-06 @ 20:00:55
Postat av: Marielle

Sv: En annan bloggare hade hittat den sidan, och länkat dit, så då gick jag in och kollade, de var ju helt sjukt!

2009-12-06 @ 21:47:53
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback