snark..

är va ja hör i bakrunden..
hehe Anders har somnat Max vakna precis och Sanna stack till en kompis =)
vem finns kvar då?
jo lilla ja =)
vet ite va ja ska göra..är rastlös men kan ju inte göra så mck när Max är vaken..
och Anders sover..

kanske skulle baka?!
var ju ett tag sen..
en kliddis skulle inte sitta fel..
fast då frossa vi lite igår när Sanna kom med glass =D
*mumms*
så är i valet och kvalet..

förresten..tycker de är snålt med kommentarer..
mnga som läser jue.. =P
mer kommentarer till oss tack! ; )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag försööööker att komma ihåg att kommentera .. men börjar ju bli senil... tänk på att jag har nilsson gener...



Måste ju säga att lite olustigt att läsa att du oxå är så där rastlös.. de kryper i kroppen..har ingen aning om va jag ska hitta på ju...

Läste nyss på fb att yvonne ev gjort upp bröllops datum.. här går de undan ...

Och skolkompis Håkan har skaffat förhållande....

hm...

Jag e nog en sån där maskot haha... får andra att skaffa partner... bara de att jag e ju beroendeframkallande ju ..så ingen kan släppa taget om mig hahhaha...

Såååå nu har jag kommenterat



JAG VILL OXÅ HA KLADDISKAKA!!!!!!!

2009-08-13 @ 17:25:18
Postat av: Simone

hahah..maskot va de ja =)

har ett super recept på de =) hehe

2009-08-14 @ 11:46:54
Postat av: rosa

jag vill ha en sandra maskot :D låter som en kul pryl och please stumps skicka receptet på kladdkaka den onda bantnings demonen verkar ha ätit mitt

2009-08-14 @ 18:55:25
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback