något hände..

men vad?

var nämligen ute och gick förut och har kommit hem för en kvart sen..
va ute ca 55 min..
tog lat varvet med mer nedförsbackar..
men sprang från badhuset ner och runt till ok..
och där så sakta ja ner och helt plötsligt så kändes de som att lugnora skulle sprängas och ja kunde knappt röra mig..
hade ju inte kännt nått innan..usch..ont..
för er som vet va ja förklara när ja va gravid att ja fick ont att andas i bröstkorgen så kändes de igen..
har fortfarande lite ont känsla kvar..

hoppas de inte ska börja igen..
pallar inte de..
fick gå väldigt sakta hem efter ja fick så..
hade vi inte haft Max så har Anders fått komma och hämta mig..
och ja är inte den som "gnäller" att jag har ont..
utan säger ja att ja har ont så har ja verkligen de..
som NU...

synd om mig...

Kommentarer
Postat av: rosa

krama om

2009-08-21 @ 11:54:29
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: motti

Hörru du gumman,,nu jäklar tar du de lite lugnt,,ta o börja varva ner lite,du behöver inte träna inför nått vasalopp,,de där låter inte bra,,du får gå iväg igen o kolla de där.

2009-08-22 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback