Mordet on Bergkantsgatan whit Sandra Nilsson!

de skedde ett brutalt mord här på Bergkantsgatan..
natten från måndagen till tisdagen mellan 00.45- 01.10
av Sandra nilsson..
medhjälpare Simone Gustafsson och Betsy Rose Gustafsson/Löfgren..

de var nämligen så att vi satt och pratade..
Simone och Sandra..
vilket Simone fick syn på något på väggen då hon talade med Sandra..
strax efter att Sandra upptäckt Simones min så vänder hon på huvudet och ska titta vad de är..
då hör vi plötsligt
KLICK!!!
och vilket Simone utbrister..
det var en spindel!!!
Sandra tittar med mycket stora ögon på Simone och säger:
jag hörde de där!
då var jakten på gång..
Simone låg upp och ner i soffan ch hade span på spindel vilket Maya ( älsta katten Simone har hemma) då funderade på va Simone gjorde så hon hoppade fram och höll på att skrämma slag av hennes matte!
I samband med detta vaknar Max Löfgren Simones son..och Sandras syster son..och vill ha mat så Simones fokus riktades mot honom..
så Sandra fick ta över spindel jakten..
och denne var då borta ca 5-7 minuter..
men tillslut skriker Sandra på Simone att komma dit och döda den med moppen..
men då utbrister Simone :
aldrig i livet, är du inte klok!!
Sandra säger då:nej inte jag heller, jag dör då!!
Simone:ja, jag med!!
men till slut så tog Sandra sitt förnufft till fånga och fick moppen inlindad av papper,vilket Simone hade konstruerat..

se själva och upplev därefter..


(bilderna är mörka men klockan är där efter)


(de är olika bilder)


(men väldigt lika)


(hon gör närmanden nu..)


(Simone ska ha på ficklampan åt Sandra men något går snett (spindeln rymmer) och Simone råkar ta en bild i stället)


(en mck stolt Sandra Nilsson med mordvapnet i handen)

spindeln är nu nerspolad i toaletten..

förhöret avslutat..
AMEN

Kommentarer
Postat av: Sandra

herregud säger jag ju bara först om bilderna.. hur kan man få sätta ut tåcke dyligt!!. borde finnas en lag mot sånt... men skyller dock bilderna på att de va otroooligt sent och min stylist hade ledigt...



Jag erkänner INGET.... till mordet.. No comment

2009-08-04 @ 19:37:52
Postat av: unkipunki

Oj oj vilken dramatik! och det mitt i natten.

2009-08-04 @ 22:00:52
Postat av: Simone

#1 men men säääära nån..de bjuder vi på =)

#2 yepp! det var blodigt allvar ska jag lova dig ^^

2009-08-04 @ 22:08:09
Postat av: motti

Ja ni ja kan riktigt höra er,,paniket som kan komma när de är småkryp på gång,,,men så farligt kunnde väl inte vart för den syntes inte ens på bild..pjåsk..

2009-08-05 @ 00:14:02
Postat av: Marielle

Hahahaha, ni är ju helt otroliga!!

2009-08-05 @ 20:06:32
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Simone

#4 såg du inte svaret under bilden? mörka bilder men klockan där efter.. och de var en långbenspindel!!!



#5 HAHAH vi är bara sånna=)

2009-08-05 @ 20:20:57
Postat av: Sandra

AAAH exakt !!.. vad va inte klockan!!.. och JAA:. de va en ÄCKLIG långbenspindel.. den hoppade t om undan när syster flyttade kattväskan...



VI E UNDERBARA!!!

2009-08-05 @ 20:27:24
Postat av: rosa

haha söta ni är :P men så stor kan den inte ha varit hörde er ju inte skrika ;)

2009-08-06 @ 14:57:22
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Anonym

#8 vi fick hålla andan..Max att tänka på ju..

och höll på och tappa andan när vi hörde KLICK!

2009-08-06 @ 19:06:23
Postat av: Sandra

AH... och vadå... när de sa KLICK så slutade våra hjärtan att slå juh!!.. då går de inte att skrika.. och sen lilla Max kunde vi ju inte väcka med illvråål...

2009-08-15 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback