kattfan...

dödar katten snart..bokstavligt talat..DÖDAR!!!
om ja hinner först så att säga..

förut så klättra hon upp i nätfönstret som Anders gjort till Max rum och tog sej nästan upp till gardinstång och va händer där?
jooo hon tappar taget den störda saken och landar på lampan!!!
som såklart åker ner i golvet..
jag sliter tag i kattfan och skriker något till den ..¤#%/()/&%¤#" typ så..
och ställer mig och plockar upp glasskivorna..och va händer?
joooo jag skär mig..skriker igen ¤¤%¤#&()==)&%¤
och då sitter Sabbe och matar Max stackaren..hehe..Tindra va ute och lekte som tur va..
fått sett moster i action annars..


någon som vill buda på henne kanske??

Kommentarer
Postat av: rosa

usch dumma pälsboll :( blåser på handen

2009-08-28 @ 16:48:22
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: Anonym

mmm verkligen..inget bud?

2009-08-28 @ 22:31:31
Postat av: Marielle

50 kr!

2009-08-29 @ 07:05:52
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: simone

nog för katten är knäpp...och kanske jag med..men inte så knäpp Marielle ; )

2009-08-29 @ 21:07:20
Postat av: motti

Fick mej ett gott skratt,,när Mariell budade,,o fick de svaret,,ja ni är för goa..skrattar åt denna katten,,själv så sitter ja i lugnans roo mä min lilla flisa..ha ha,,

2009-08-31 @ 19:55:14
Postat av: simone

inget bud mor?

2009-08-31 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback