en bra start på dagen..

dörren stängdes in till mig kl 08 i morse för då gick Anders upp med Max =)
så jag klev upp halv 10 och kommer upp så ska de ut och gå..
fråga om ja ville med men nyvaken som ja va hade ja ingen större lust med de..
men hjälpte till att klä och packa lite saker..
så nu är de på rymmen från mig i detta blås väder..
Max klädde ja ordentligt..för fy va de blåste..2 tröjor och väst o en tunn bomullsmössa..
byxor strumor och landstingets filt =P hihiii..
så då ska han inte kunna blåsa bort,..
ska köpa en höst jacka till han..vindjacka tänkte ja som oss andra i familjen har nu =D
så  få se om de går till någon eller hur de gör..
själv..SJÄLV..ska ja ta en kaffe..för de hade han bryggt till mig med..underabara älskling!!
så småsaker kan beyda så mck..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback