100 kr

gick till banken och tog ut 100 kr förut för att småhandla lite.. jag och Mackan..
så ja gick back på mitt kort lixom..men shit the same
sen så gick vi till ica och handla..och de gick på precis 100 kr..allt ja skulle ha..haha..
fick en påse gratis som tur va =P hahah..

mötte Bobby och Daniel på vägen hem..
tror de va på väg dit med..
Bobby undra varför ja inte tog bilen och ifall de va slut på bempan därför ja gick..
men shiii fick han..
de är ju för fläsket ska bort nu =)
då skratta Daniel..hehe..
jäjä..


Nyss lagt min stackrs underbara prins som har så ont av att tänderna växer upp..
fick ge han lite alvedon till...

Anders ligger också och sover..kanske skulle lägga mig ja med?
näää då kommer ja nog inte upp igen..

kanske promenad sen med om hemmet tillåter..
aa de finns inga dammråttor som skulle kunna hindra mig för dom fixa ja bort förut för då dammsög ja och skura golv..

nej..nu blir de till att hitta på nått...

Kommentarer
Postat av: rosa

ta varandra i han och dö av tristess??

2009-08-15 @ 20:50:58
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback