vilka ideér!

Max har fått för sig att de är han som bestämmer här hemma..han vägrar att ligga på golvet och relaxa..han vill inte sitta i babysittern..nej nej..gud så ensamt de är då..han ska bli buren , helst hela tiden..har jag tur så kan han ligga på golvet en stund så jag kan få vila armarna..sen har han fått för sig att han kan bara somna om han får amma..och vaknar han av att jag ska lägga ner han..ja men varför inte äta lite till då..finns säkert en slurk kvar att få ur mina tax öron =P och de går ju inte äta när tv är på heller! nej herrugud så irriterande den kan va enligt mannen själv... phuuu...

nu gör han sig hörd i sovrummet så jag ska ploca upp tha man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback