taco

mmm de va så gott..helena bjöd på taco..*mumma* det har jag inte käkat på skiiit länge..för anders är inte så förtjust i det så de blir lixom aldrig att man gör iordning de nästan..visst han kan käka de men ingen höjdare anser han..hehe..så sist ja käkade de var när jag var gravid i mitten av grav och då smakade de inge vidare tyckte ja..men de berodde nog bara på att jag var gravid..

HAHAH stackars helena när hon åkte med mig..hehe..hon såg ut som en uggla i baksätet =P men men jag erkänner jag är inte så haj på detta med kopplingen och bromsen än..haha och bromsen tar ju direkt man petar på den som mamma sa..hehe..mamma förstår va jag menar med bromsen iaf..hahah..

hon och ja var ute och gled en söndags förmiddag i stan och så hade vi parkerat  vid tågstations parkering och så skulle vi därifrån och mamma säger att jag står i fel fil..jag fick panik och sa till mamma att hålla i sig så jag slängde i backen och skulle backa..fick kärring stopp och ser att en bil är på väg emot oss..startar bilen igen och ställde mig..bättre.. sen ba jag mamma hålla koll åt ett håll så skulle ja ha koll åt andra hållet..sen så kom vi iväg och skulle parkera hos henne och då tyckte hon att jag bromsa så hårt..hahah..meeen s¨å fick mamma provköra polon vilket nästan restulterade i att airbagen utlöstes ; ) hon bromsa och där satt vi som flugor i rutan..nämen va den tog då säger mamma..och så tittar vi på varandra och skrattar..alltid något knäppt som händer när hon och ja ska hitta på nått..men kul har vi..ojoj..

jooo och så kan ja glömma och bya växel ibland..hehe..mellan 2a och 1a.. =) eller va säger du helena?? ahahah

nej nu ska jag se om lill prinsen somnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback