skrattar

så jag har fått huvudvärk..
pratade med mamma i telefon och berättade om mitt beryktade april skämt som jag har dragit för alla..utom just mamma som skämtet var näst först menat för..för var de min lätt lurade älsta syster som gick på de och ringer med gråten i halsen..(sandra) *skrattar*sen ringde min andra syster men kom på att de var 1 april i samma sekund som jag svarade..hehe april april..Anders tyckte absolut inte de var något roligt skämt..och då sa ja men om du inte gick på de så spelar de väl ingen roll..hehe..men han fann ett annat skämt mycket roligare..och han tyckte  ja skulle skämta om att jag hade fått hiv istället..och ja kan lova att jag och mamma började och asgarva åt han för han tyckte de va sååå himla kul..ja gud så dumt..

på tal om gud..så var prälle här och gick igenom lite grann inför dopet..men allt hängde  jag inte med men ja snappa upp en del ändå.. =P hehe..
sen  har vi i våran släkt haft uppläsning av dopkort och presenter på våra dop men så blir de inte på mitt..för på vårat så kommer de bli så att vi öppnar paket i lugn och ro själva under tiden som ni andra fikar och sen får ni gå och titta på presenterna själva och läsa..så är de tänkt iaf..sen får vi se hur de blir..
tycker inte om att få alla blickar på oss..hehe
annars så får vi väl sitta under en filt och skrika ut vems paket vi öppnar..HAHA

testade dopklänningen på max i dag och så fin han vart =)

Kommentarer
Postat av: motti

Simone,,ta en filt o sätt er under så vi får nått o skratta åt,,vi ser er ju inte endå..nej då klart ni ska öppna paket i lugn o ro,vi ska inte störa,,hhaaaa haa....

2009-04-01 @ 21:05:55
Postat av: Anonym

Ne de var verkligen inte likt Ian, han var som förbytt, tycker nästan de blir värre för varje dag. Tänk om man ändå kunde få lite hjälp utav nån, typ pappa eller nån. Usch, hela kroppen verkligen skakade på mig, grät i flera omgångar. Suck.

2009-04-02 @ 07:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback