sjuuunde nyckeln..

hahah en och 20i..skynda skynda..
japp idag ska jag hämta nyckeln till lokalen.. =) bra för då får ja se hur lokalen ser ut och kan planera lite bättre..heheblir väl att duka imorgon..men ja ska ju till åmål imorgon med..phuu..blir stressigt detta..

sen så idag så ska jag och Max till öppna förskolan =) få se va de blir då..hehe
hoppas de går bra iaf..att han är nöjd och så..men de tror ja nog för han kommer nog mestadels sova.. ;) fast man vet aldrig nelly ska med =P haha..hon är så jävla skön den ungen alltså..ojojoj..

ska in på banken idag med för vi hade betalat för mck till telia så nu ska vi få tillbaka pengar men så störande att de inte kunde sätta in de på engång utan de skickade en kuponginlösen... störande..men men pengarna får bli dom som jag har lagt på dopet hitills så de blir bra..men mamma ska ha lite stålar med.. men de fixar vi efter dopet.. =D
för min underbara mamma hjälper mig att baka osv..och planering och så..annars har jag fått gjort alls själv för anders ville ju inte ha dop från början han..hehe och inte hans grej att planera dop kanske.. ;) hehe..

nej nu ska jag ge mackan fooooood..
och kaffffffffffffeeeeee till mig


Kommentarer
Postat av: motti

Ja de blir dyra tårtor kan ja säja,,

2009-04-03 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback