nya bilder

på Betsy rose har jag fått med..en bild fanns nog med för några inlägg sedan men nu kommer de några med på vår lilla ulltuss..och så är de ju lite skillnad på pälsen nu och sen den första bilden ni såg eftersom att hon har fått längre päls nu .. =) se själva :









en liten tuffing är de säger uppfödaren..haha..kan nog behövas till våran lilla mespropp här hemma..säger man buuu till henne så har hon gjort bredsladd över golvet och gömt sig..haha..efter att hon känner sig hemma stadd så ska jag bjuda hem Tindra med tänkte ja..men hmm...vart står jag i listan då?
hon ska ju alltid prata med anusch först..sen maya och nu så är de ju mac med..och sist JAG!! och så kommer denna Bettan med i bilden också då blir de lite kämpigt för min del..hahah..

aja nej nu ska jag gosa med min son...

Kommentarer
Postat av: motti

Ja du smulan,,de blir tufft för dej de där,,men de klara du,ja ,ja menar o ligga sist på listan,,ja hör av mej när ja kommer till sverige igen,,imorron,när vi ätit,,kram så länge..

2009-04-24 @ 17:41:28
Postat av: Anonym

Gud va fiiiin! Vill oxå ha... =(

2009-04-24 @ 22:13:22
Postat av: Malin

Jag alltså... =)

2009-04-24 @ 22:15:05
Postat av: Stora syster

Ha ha .. vilken dunboll... hon kommer ju dänga skiten ur din lilla menlösa majjsan .. skrattar ... räcker me att bettan kollar på henne med en "maritha blick" så har majjsan sprungit genom väggen för att ta sig snabbt till ett annat rum...

asgarvar!! elle elle.. hahahahhahah... hon lägger sig platt efter golvet och ..och ..jhahah spelar dööd.- hahahahhaha.. kan se de framför mig ...



SILENCE I KILL U!!!!!!

2009-04-25 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback