massage..

masserade Anders vadar förut med..han är ju ute och går och så..men han är ju ingen som stretchar precis..så gav han lite vad massage..och de va gottit sa han =)

nu snart ska jag gå in och lägga mig..ska passa på nu när han somnade skönt i dag..han har ju varit så nöjd hela dagen och då tänkte ja de att det var lugnet före stormen ..men icke..somnade så belåtet så.. =)
fast de gör ju inte jag..har skiit svårt för att somna..har sovit dåligt nu i 2 nätter,,.hoppas på bättre sömn i kväll..(hör att Anders somnat i vardagsrummet minsann ..haha)
men när jag kommer in i sovrummet är de svalt och skönt och andra stunden så är de så varmt så jag håller på och glider ur sängen känns de som..blir alldeles svett..jobbigt värre..

börjar bli nervös för denna katten som ska träda in nästa söndag..*biter på naglarna*
och inte bara för katten..utan stackars lilla Max som ska åka så långt med..inte för att han kommer att gråta och så men för hans stackars rygg..för han brukar ju sova som en stock när vi åker bil *peppar peppar* så får väl hoppas han sover gott denna resa med..om inte annat så får vi väl stanna efter vägen och ta en pupp-paus ; ) hehe..

va skönt de ska bli när han kan äta mat under dagarna och inte amma så mycket..2 månader kvar till han måste ha lite mer än bara amningen..just nu smakar han bara lite ..han har börjat rata gröten som finns här hemma med..han har ju kommit på att puré är ju godare..mango och blåbär de är grejer de..och blöjorna med kan ja lova =D haha...BLÅÅÅÅBÄÄÄÄR skriker de i blöjan..haha..mmm gott de...

jaha va tycker ni om att de snart är lön då?
jag längtar som bara den..har inte varit så här fattig på länge..hehe..usch
27 kr på kortet kvar..inte illa..haha..
måste köpa nya skor denna månaden med..har bara mina fodrade puma att ha på mig..kan säga att de blir j*vligt varmt i dom..och dyrt i längden om ja ska gå med dom..nya strumpor och en massa tvätt blir de då..
blir en dyr månad detta med..måste handla in allt i alla skåp som finns med..usch annars brukar vi ligga med och så men inte denna gång..fast visst är de bra de med..att äta ur behövs de med..men så dyrt de blir då..och s katten som kommer då..fast den är ju själv förvållad..med glädje också =D och för Maysans skull så klart..

nej nu ska jag lägga mig...
natti natt allihoppa..

ps kom hem med lille man nu marielle..och så jag får dricka en kopp kaffe med dig =D

Kommentarer
Postat av: Stora syster

blink blink ..... du kanske ska handla skor den 8/5 ? ? .. ¨på skopunkten !!!!! blink blink

2009-04-25 @ 23:17:08
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

masserade Anders vadar förut med..han är ju ute och går och så..men han är ju ingen som stretchar precis..så gav han lite vad massage..och de va gottit sa han =)



nu snart ska jag gå in och lägga mig..ska passa på nu när han somnade skönt i dag..han har ju varit så nöjd hela dagen och då tänkte ja de att det var lugnet före stormen ..men icke..somnade så belåtet så.. =)





Vad skönt att anders somnade gott ;) HAHA!





Ohja, vill inget hellre än att komma hem!! :(

2009-04-26 @ 08:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback