lever men det är inte mck mer än så..

är dunder trött fast ändå inte..är nog bara kroppen som är trött ..
käkade nachos förut med..mmm..gott gott..och fick ha de för mig själv med förutom sallad och sånt då för d ville Anders vara med på..fast han hade räkor till..han smakade lite på köttfärsen men han är ju inte så förtjust i de så..men ja tyckte de va super gott..köpte med guacomole dipp som jag smaka hos Helena första gången..så den fick följa med vagnen när vi handla=)
men de är knapert nu så här i slutet av månaden..fast skönt att jag får b-bidrag på måndag..fast ska betala några räkningar på de med..har några små som jag kan täcka barnbidraget med..

ca 2 veckor kvar tills Bettan anländer med =) wohoo..
lite pirrit..meen bara vara positiv...hehe

herregud va denna dagen gått fort tycker ja..
rättare sagt hela veckan har gått fort men de är nog bara för att de va stor helg sist med massa röda dagar och så..

skulle få nummret av mamma till Barry förut med..för han hade något nytt eller va de va och så ger hon mig ett nummer där de svarar.. välkommen till 3 kundtjänst du talar med Hassan..
och ja var ju beredd på att Barry skulle svara ja..så jag bara: ehh hej..jag har ringt fel ja..
han: jasså men jag kanske kan hjälpa dig ändå?
jag: nej de kan du inte!
han: är do säker..va ville do?
Jag: men jag ringde fel..mamma gav mig fel nummer till en person..
han: okej då..
jag: aaa hej då..
han: hej rå
så kan de gå när mamma ska skicka dig ett nummer.. HAHAH

nej nu ska jag borsta tänder , kissa och krypa ner brevid AAAndusch (tindras svar på Anders ;)
nattilinatt


(jag och Mackan bloggar)

Kommentarer
Postat av: Marielle

HAhaa, jag skulle ju ha trott att de var ett skämt, klockrent att han hette Hassan också!!

2009-04-18 @ 07:32:56
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Naaaw...mina goodingar!!...



Och ja .. mamma e ju i sin egen värld.. där kan allt hända

2009-04-19 @ 10:10:03
Postat av: motti

Hallå....mariell o sandra,,,ja ja visste att nått skulle komma,,själv så skratta ja gött,asgarv,,kunde ju ana att de skulle komma hit åxo,kan ju snart inte göra bort mej alls,,men ja ler ändå,,ja roar ju många,,,

2009-04-19 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback