idéer..

att ta kvällen och sen få för sig att vakna med lite halv dant humör sådär..då snackar jag om den lilla mannen här hemma som styr mitt liv just nu..tänk att så små kan styra en så mycket?

gjorde kladdkaka förut med..vilket va mycket uppskattat här hemma.. kul =D

och nu laddar jag för att hoppa in i duschen om ja orkar..
fast jag måste och de skulle va skönt men jobbigt att lägga sig med blött hår också..fast visserligen så måste jag inte alls mitt hår kan få bli värre tills imorgon och så kan ja ta en underbar morgon dusch i stället ..
och ta natten nu i stället ..för Max somnade nog för ca 30 min sen..
så kan va skönt att somna samtidigt ungefär..
fast när jag planerar för de så brukar jag ha så himla svårt för att somna..de hade jag igår..usch va sånt är jobbigt..

ont i ryggen och nacken har jag med..har fortfarande ont i mellan skulderbladen efter ja körde åt helvete i februari..eller diket heter de ju.. ; )

nej slut pladdrat..
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback