gröt med päron & hallon puré

stod på menyn för lilla Max idag.. =)
och snitzel m. klyftpotatis och sås för mig och Anders..

idag va jag och Max ner och hälsade på Marielle och Sam där vi konstaterade att våra småttingar har likvärdiga namn..fast tvärtom..Marielle har sagt Max när hon menar Sam osv. bara x och s som felar lixom..hehe..
men de va trevligt..hjälpte till ch mata Sam och sen va de min goding som skulle ha mat med precis när jag nyss givit Sam mat hehe..men så är de ju..äter någon så ska Max också äta =D haha..
och så liten han va Sam ..hehe
fast de kändes inge konstigt med stl¨på Max för de som jag trodde först..han är fortfarande liten för mg..haha..

2 månader kvar nu så bor vi på gården igen då..med blandade känslor..fruktansvär skönt att komma på bottenplan iaf,..sklippa alla j*vla trappor..och sen 1000 kr billigare i hyra =D

inte många dagar kvar tills vi ska hämta Bettan heller..woohooo...

nej nu blir de lite kvällsmat..


Kommentarer
Postat av: Floos

Vilken sötnos!

2009-05-01 @ 11:12:46
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback