grilla och brasa

har varit på schemat idag =D..

först så går jag till swedbank och tar ut pengar medans jag tölar med rosa i telefon sen när jag kommer hem sätter jg mig en stund på bänkn utanför så Max kan få sova i vagnen lite..efter de hem och laga mat..vilket bestod av fiskgratäng med mos klickar runt om fisken..blev riktigt gott..meeeen de slår inte de grillade vi käkade hos Lars..mmmm va de va gott..riktigt mört och gott..med sallad och potatissallad..och efterrätt ...glass med vispad grädde och blåbärs sylt..mmmm..mmmm...mmmm kan inte säga annat....sen så gick vi ner och kolla på brasan..lagomt mycket folk..träffade rosa som vi stod och töla med..sen när hon gick så satte musikkårn igång och spela vilket gjorde att Max höll på och skrämmas ihjäl i vagnen så de va bara att börja knalla hemmåt vilket också var skönt.. för de va lite kallt..

ja de va våran dag de..

imorgon bär de av till mamma i stan ;)

nu film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback