god mörn!!

nyvaken och yrvaken!
fast inte desamma för min lilla prins som behagar att oooa tidigt tidigt på morgonen..han testar så att röstresurserna finns kvar dagen efter med morgon sång för mig..typ: iiiiiiiaaaa oooaaaa aaaaaiiii nått sånt..men nu när jag är vaken så är han knäpp tyst sittandes i babysittern och suger på underläppen =) sprattlar lite lätt med fötterna så de kommer igång ordentligt..hehe..han kan få upp en jävla fart nu med babysittern..och han är lika förvånad varje gång..för han har precis kommit på att på nått sätt får han upp farten men han vet inte riktigt hur..så när de händer då jävlar gungar de..

usch igår hade jag ont i huvudet heeela dagen .. de va en sväng vid 16 som d försvann men de kom tillbaka =( har kännt lite aningar om att jag kommer ha lite ont idag med... de lixom pulserar vid sidan av ögat och spränger så att jag blir alldeles tårögd..skit obehagligt!! ibland när de kommer så kan jag inte ens prata samtidigt utan de gör så ont..någon som har haft de samma någon gång? (diagnos okänd)? ; )

inte nu till helgen men nästa helg tror ja de är som vi ska hämta bettan =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

sötpötiskisse :)



Tack än en gång!! <3



kraaaam

2009-04-21 @ 14:43:28
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback