en liten promenad..

blev de idag..men inte så lång för min del..fast för Anders,Bobby och Nelly så blev de en bra runda..jag han till grusvägen till lassehall..eller ja jag kom en bit in på grusvägen..dit som jah alltid gick med Ludde-mannen =) så jag mötte upp dom där sen så gick vi till Lars och fick lite kaffe ..trevligt trevligt..Max sover fortfarande han.. sen vi gick därifrån..och de va ett tag sen halv 2 eller nått..

käkat mos med korv idag fast moset blev lite för starkt men what a fuck de gick ner iaf.. =P


Kommentarer
Postat av: Marielle

När jag fått ut bebben så får vi också börja gå :)

2009-04-19 @ 19:25:20
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

Gud va ja längtar efter er....

2009-04-19 @ 20:47:37
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

Vissel vissel ... woohooooo....what a guy.. my THA MAN!!!!.. jälvar va goooo

2009-04-21 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback